۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

کمپین حذف O,A,B از نام برندها در لندن

تیم مشاوران مدیریت ایران :
همزمان با روز جهانی خون (اهدای خون) 14 ژوئن (24 خرداد) کمپینی برای یادآوری هفته ملی خون در لندن شروع به فعالیت نموده است. این کمپین نام عنوان "کمپین حروف حذف‌شده در هفته ملی خون" !National Blood Week's Missing Type campaign به دنبال جذب حداقل 200هزار اهداکننده خون است.
کمپین تبلیغاتی برای اطلاع رسانی عمومی
نتایج تحقیقات اخیردر کشور انگلیس نشان داده است که میزان اهداءکنندگان خون به نسبت سال پیش از آن در حدود 40% کمتر شده است. بنابراین این کمپین تلاش به نشان دادن یک نکته مهم دارد، که با عدم توجه و مشارکت مردم، گروه‌های خونی اصلی O,A,B به مانند حروف روی تابلوهای مهم سطح شهر و نشریات معتبر، به سمت حذف شدن خواهند رفت. همان‌طور که این کلمات خوانایی خود را از دست می‌دهند، نوع بشر نیز دچار نقصان خواهد شد. پس در اقدامی هماهنگ، حروف O,A,B از نام برندهای معتبر در سطح شهر حذف‌شده است.
این کمپین دارای هشتگ #MissingType در شبکه‌های اجتماعی است. شرکت‌هایی نظیر Honda , Google , Cadbury, McDonalds , Louise Thompson به این کمپین پیوسته‌اند. ایده این کمپین توسط شرکت اینتربرند ارائه شده است.
 تیم مشاوران مدیریت ایران : مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت