۱۳۹۶ دی ۱۴, پنجشنبه

موفقیت در فروش – شش نکته طلایی موفقیت در فروش

موفقیت در فروش

موفقیت در فروش نیاز به برنامه فروش ، مدیریت فروش حرفه‌ای  و فروشنده حرفه‌ای دارد. در ایران دو دسته فروشنده داریم . افرادی از سر ناچاری ، فروشنده شده‌اند و افرادی که به فروشندگی به عنوان یک حرفه تخصصی نگاه کرده و آن را یک کار سخت ولی شیرین می‌دانند. برای موفقیت در فروش باید تمام توان ، دانش و مهارت‌ فروش را در مسیر مناسب هدایت نمود. 

موفقیت در فروش

بسیار از افراد جوان ، در ابتدای مسیر فروشندگی ، آن را کاری ساده می‌بینند ، اما بعدا متوجه می‌شوند که اگر بخواهند در فروش و فروشندگی درجا بزنند و بخواهند به یک فروشنده موثر  ( فروشنده حرفه‌ای ) تبدیل شوند باید تلاششان چند صد برابر شود. اینجاست که بسیاری از آنان متوجه می‌شوند ، فروشندگی کار هرکسی نیست. این فروشنده‌ها میگویند که فشار کار روی ما زیاد است و حتی در منزل هم این فشار ذهنی روی ما وجود دارد. فروش ، خون درون رگ‌های سازمان است. اگر فروش موجب ایجاد فشار به فروشنده است ، حتما موجب ایجاد فرصت دریافت پاداش نیز است .

به تجربه یافته‌ام که برای موفقیت در فروش چند نکته و قانون فروش وجود دارد. باور نمایید که اگر تنها به موارد دقت نمایید و به درستی آن‌ها را در کار خود به‌کارگیرید ، حتما موفقیت در فروش حاصل می‌گردد.

اگر به کلمات و جملات جستجو شده توجه نمایید ، خواهید دید که موفقیت در فروش دغدغه بسیاری از افراد است :

( مسیر موفقیت در فروش بیمه , کتاب مسیر موفقیت در فروش بیمه , مشتری مداری و موفقیت در فروش , موفقیت در فروش , موفقیت در فروش اینترنتی , موفقیت در فروش و بازاریابی , موفقیت  در فروشندگی ,  موفقیت در فروش بیمه عمر , موفقیت در فروش لباس , موفقیت در فروش تلفنی , موفقیت در فروش , موفقیت در فروش بیمه , موفقیت در فروش املاک )

 

شش نکته طلایی موفقیت در فروش

مقاله " موفقیت در فروش – شش نکته طلایی موفقیت در فروش " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکترسیدرضا آقاسیدحسینی .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفته‌ای یکبار دریافت نمایید :

http://ift.tt/1UkG077



from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2CyQSxR

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت