۱۳۹۶ اسفند ۱۰, پنجشنبه

اهمیت برند در بازاریابی – ۱۰ دلیل که چرا برند مهم است و باید برندینگ انجام شود

اهمیت برند در بازاریابی اهمیت برند در بازاریابی بر افرادی که به برندهای پیرامون خود توجه می‌نمایند ، پوشیده نیست. برند یک شرکت ، قول آن شرکت به مشتریانش است ( قول برند ) . برند ، پاسخی به انتظارات مخاطبان داخلی و خارجی در خصوص محصولات و خدمات سازمان ، ارائه می‌نماید. برند ، […]

مقاله " اهمیت برند در بازاریابی – ۱۰ دلیل که چرا برند مهم است و باید برندینگ انجام شود " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکترسیدرضا آقاسیدحسینی .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفته‌ای یکبار دریافت نمایید :

http://ift.tt/1UkG077



from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2CPJvOF

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت