اهمیت برند در بازاریابی اهمیت برند در بازاریابی بر افرادی که به برندهای پیرامون خود توجه مینمایند ، پوشیده نیست. برند یک شرکت ، قول آن شرکت به مشتریانش است ( قول برند ) . برند ، پاسخی به انتظارات مخاطبان داخلی و خارجی در خصوص محصولات و خدمات سازمان ، ارائه مینماید. برند ، […]
مقاله " اهمیت برند در بازاریابی – ۱۰ دلیل که چرا برند مهم است و باید برندینگ انجام شود " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکترسیدرضا آقاسیدحسینی .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفتهای یکبار دریافت نمایید :
http://ift.tt/1UkG077
from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2CPJvOF
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر