۱۳۹۴ مرداد ۲۱, چهارشنبه

انواع بازاریابی : 127 نوع بازاریابی .

انواع بازاریابی : 127 نوع بازاریابی

127 Types of Marketing
نوشته شده توسط تیم مشاوران مدیریت ایران.
انواع بازاریابی : 127 نوع بازاریابی

انواع بازاریابی : 127 نوع بازاریابی


تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT، برای اولین بار در زبان فارسی و حوزه بازاریابی، نام و شرح مختصری در خصوص نحوه عملکرد 127 نوع بازاریابی را تهیه و منتشر نموده است.برخی از عناوین دارای توضیحات بیشتری نیز میباشند که با کلیک روی هر عنوان به مطالب بیشتر دست خواهید یافت.
 بازاریابی فردی Account-Based Marketing : بازاریابی از طریق فرد کلیدی در یک سازمان 
بازاریابی چابک Agile Marketing : به‌کارگیری متدولوژی توسعه سریع و چابک در بخش بازاریابی 

بازاریابی الگوریتمی Algorithmic Marketing : استفاده از نرم‌افزاری برای انجام بازاریابی نیمه‌خودکار (بازاریابی محاسباتی) 

بازاریابی کمین Ambush Marketing : انجام بازاریابی در زمان برگزاری کمپین بازاریابی یک شرکت دیگر بدون پرداخت هزینه حمایتی / اسپانسرشیپ 

بازاریابی تحلیلی Analytical Marketing : متدها و مدل‌های متعدد بازاریابی 

بازاریابی مقاله‌ای Article Marketing : نوشتن مقالات (آنلاین یا آفلاین) برای تبلیغ بیزینس یک نفر 

بازاریابی شرکت با شرکت B2B Marketing : بازاریابی یک شرکت در بین سایر شرکت‌ها 

بازاریابی شرکت با خریدار B2C Marketing : بازاریابی شرکت در بین خریداران/ مصرف‌کنندگان 

بازاریابی شرکت با شخص B2P Marketing : بازاریابی اشخاص برای یک شرکت در شغل و زندگی خود 

بازاریابی رفتار Behavioral Marketing : تبلیغات هدفمند و پیشنهاد‌هایی بر اساس رفتار مشتری 

بازاریابی تبادل Black Hat Marketing : در وهله اول در (موتور جستجوی بهینه) ، استفاده از برخی ترفندهای غیراخلاقی و تا حدی کلاه‌بردارانه برای در جهت کسب رتبه بالا در رده‌بندی سایت‌ها 

بازاریابی برند Brand Marketing : مرتبط با توسعه برند است که اغلب مربوط به بازاریابی مستقیم می‌شود 

بازاریابی کلامی Buzz Marketing : مردم را مجبور به حرف زدن در مورد حرفه‌تان بکنید ، مانند انتقال ویروس 

بازاریابی مرکز تماس Call Center Marketing : بازاریابی تلفنی خارجی و کنترل کردن تماس‌های مشتری‌های داخلی 

بازاریابی محوطه دانشجویان Campus Marketing : بازاریابی توسط دانشجویان و نمایندگان رسمی در دانشگاه 

بازاریابی کاتالوگ Catalog Marketing : بازاریابی از طریق کاتالوگ های چاپی و ارسال آن توسط ایمیل 

بازاریابی انگیزشی Cause Marketing : همکاری با شرکت غیرانتفاعی در بازاریابی برای رسیدن به سود دوجانبه 

بازاریابی اشخاص مشهور Celebrity Marketing : استفاده از اشخاص مشهور به‌عنوان سخنور برای جلب حمایت عمومی 

بازاریابی کانال Channel Marketing : بازاریابی ترویجی از طریق عمده‌فروش‌ها، توزیع‌کننده‌ها و نمایندگان فروش 

بازاریابی حلقه بسته Closed Loop Marketing : اندازه‌گیری Roi از طریق محاسبه چرخه اطلاعاتی بازاریابی به فروش و برعکس 

بازاریابی ابری Cloud Marketing : استفاده از نرم‌افزار (Saas) به‌عنوان یک نرم‌افزار سرویس‌دهنده برای بازاریابی 

بازاریابی تعاونی Cooperative Marketing : همکاری شرکت‌های در بازاریابی به‌منظور توسعه کالا، خدمات یا برند 

بازاریابی همگانی Communal Marketing : جذب افکار عمومی در راستای ترویج کمپین بازاریابی 

بازاریابی گروه اجتماعی Community Marketing : بازاریابی از طریق ساخت یک جامعه آنلاین 

بازاریابی محاسباتی Computational Marketing : استفاده از قدرت نرم افزارهای تحلیل‌گر برای کمک به برنامه بازاریابی استراتژیک 

بازاریابی محتوا Content Marketing : تولید محتوای مفید برای مخاطبتان 

بازاریابی مفهومی Contextual Marketing : ارائه پیام‌ها، پیشنهاد‌های بهینه و مربوط، تولید محتوا + هوشمندی و برنامه ریزی برای ارائه، به‌خصوص از طریق آنلاین 

بازاریابی بحث‌برانگیز Controversial Marketing : تولید توجه از طریق جدال و مناقشه 

بازاریابی مباحثه‌ای Conversational Marketing : برقراری ارتباط فعال و دوطرفه با مصرف‌کنندگان 
 تیم مشاوران مدیریت ایران : مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت