۱۳۹۶ مرداد ۱۹, پنجشنبه

برندینگ مجدد در شرکت‌های کوچک

برندینگ مجدد Re-Branding

در شرکت‌های کوچک ، ایجاد یک برند به معنای تلاش بی‌وقفه است برای در کنار هم قرار دادن اجزای مهم و اساسی خدمات و محصولات شرکت برای ایجاد یک تصویر زیبا و به‌یادماندنی از شرکت در ذهن مخاطب است. زیرا شرکت بودجه کافی برای انجام تبلیغات وسیع  را ندارد و تنها از طریق ارائه مناسب خدمات و کالا ، قادر به است تا با تبلیغات دهان‌به‌دهان مشتریان ، به ساخت یک برند خود نزدیک شود و وفاداری به برند را افزایش دهد.

برندینگ مجدد rebranding در شرکتهای کوچک

 

اما تصور برندینگ مجدد Re Branding برای مدیر یک کسب و کار که در حال کار است ، شاید کمی سخت باشد. زیرا یک‌بار، توان و منابع خود را بر ارتقاء برند، تصویر و صدای برند خود قرار سرمایه‌گذاری نموده‌اید. اغلب کسب‌وکارهای برای ماندن در عرصه رقابت باید خلاقیت و نوآوری را در کسب و کار داشته باشند. چه بسیار شرکت‌هایی که در ده سال گذشته آمدند و رفتند و حتی نامی از آن‌ها باقی نماند ، زیرا مدیرانشان تا توان و یا تمایل تغییر و همگام شدن به تغییرات را نداشته‌اند. به منظور حفظ جایگاه برند ، به‌روزرسانی برند یا همان برندینگ مجدد  بسیار حائز اهمیت است.

 

برای تعیین نیاز سازمان به برندینگ مجدد ، شاید توجه به فرصت‌های زیر بتواند شما را یاری نماید :

۱- برند اولیه ، به‌روزرسانی نشده است.

زمانی که برند شما در روزی که آغاز به کار نمود، دارای صدای رسا، هویتی بصری شاد و سرحال بود ، اما برند در طول زمان تغییر ننموده و با پیشنهاد کنونی محصولات و خدمات شما، همگام و هم‌راستا نیست.

با نگاهی به تغییرات لوگوی  پپسی کولا  ( تنها به عنوان یک عنصر از کل عناصر برند ) ، خواهید دید که این برند در طول زمان برای حفظ سهم بازار خود در مقابل کوکاکولا ، لوگو خود را تغییر و به‌روزرسانی نماید.

 

۲- کسب و کاری که آماده رشد سریع است.

برند شما در حال رشد سریع است و تصویر برند شما باید به سطح جدید انتقال یابد . در این حالت به برندینگ رو به رشد تبدیل میشوید.

مقاله " برندینگ مجدد در شرکت‌های کوچک " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکترسیدرضا آقاسیدحسینی .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفته‌ای یکبار دریافت نمایید :

http://ift.tt/1UkG077



from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2urf8ys
via IFTTT

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت