هنگامیکه در مورد ” برند ” یا ” برندینگ ” فکر میکنید به چه میاندیشید ؟
آیا نام تجاری است ؟ آیا عبارت کوتاه tagline است ؟ ظاهر وبسایت شما است ؟ شاید لوگوی معروف شماست ؟
بله ، همه این عناصر مهم هستند، اما تمام اینها سطح قابل لمس چیزی که برند میپنداریم را تشکیل میدهند. به عنوان صاحب یک کسبوکار ، نمیتوانید تمام قدرت و وزن برند خود را بر گردن لوگو گماشته و بار برند را شانه او بی اندازید.
مقاله " تعریف برند – پنج عنصر اصلی برند " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکتر علی امینی کیانمهر اولیاء .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفتهای یکبار دریافت نمایید :
http://ift.tt/1UkG077
from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2yAJ8H6
via IFTTT
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر