۱۴۰۰ بهمن ۲۵, دوشنبه

طرح توجیهی استارتاپ ویزا

 سوالات متداول در مورد طرح توجیهی استارتاپ ویزا

یک طرح توجیهی استارتاپ کوچک ممکن است شامل یک تا 10 صفحه باشد و حداقل شامل توجه گذرا به موارد مهمی مانند مفاهیم تجاری، نیازهای مالی، برنامه های بازاریابی و صورت های مالی، به ویژه جریان نقدی، ترازنامه، و پیش بینی درآمد باشد.
سوالات متداول در مورد طرح توجیهی استارتاپ ویزا

۴ نوع طرح کسب و کار چیست؟

طرح توجیهی کوچک:

یک طرح توجیهی استارتاپ کوچک ممکن است شامل یک تا ۱۰ صفحه باشد و حداقل شامل توجه گذرا به موارد مهمی مانند مفاهیم تجاری، نیازهای مالی، برنامه های بازاریابی و صورت های مالی، به ویژه جریان نقدی، ترازنامه، و پیش بینی درآمد باشد. . این یک راه عالی برای آزمایش سریع مفهوم تجاری یا اندازه گیری علاقه یک شریک بالقوه یا سرمایه گذار جزئی است. همچنین می تواند به عنوان یک پیش درآمد ارزشمند برای یک طرح کامل در آینده عمل کند. بیزینس پلن استارتاپ

طرح توجیهی برنامه کاری:

برنامه کاری ابزاری برای راه اندازی کسب و کار شما است. باید در جزئیات طولانی باشد اما ممکن است در ارائه کوتاه باشد. مانند یک طرح توجیهی کوچک، احتمالاً هنگام تهیه یک برنامه کاری می توانید درجه بالاتری از صراحت و غیر رسمی بودن را تحمل کنید.

طرح توجیهی معرفی:

اگر یک برنامه معرفی را انتخاب کنید، با استرس کم آن بر جذابیت و تاثیرگذاری آرایشی، و اهرم را بچرخانید تا توجه به ظاهر بصری آن را افزایش دهید، در نهایت به یک طرح ارائه خواهید رسید. این طرح برای نمایش به سرمایه گذاران، سرمایه گذاران، سهامداران و سایر افراد خارج از شرکت مناسب است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت