۱۴۰۰ آذر ۲۹, دوشنبه

نوشتن بیزینس پلن

 

نوشتن بیزینس پلن برای شرکت نوپا (استارتاپ)

نوشتن بیزینس پلن برای شرکت نوپا (استارتاپ)

بسیاری از کارآفرینان در شرکت نوپا )استارتاپ Startup ( تلاش میکنند که بدون نوشتن بیزینس پلن یا طرح توجیهی (Business plan) کار خود را به پیش ببرند. برخی کارآفریننان در مورد شیوه نوشتن بیزینس پلن یا آگاه نیستند و یا فکر میکنند که کار بیهوده ای است – اما حقیقت این است که داشتن یک برنامه تجاری کمک بسیار بسیار بزرگی است.

 

بسیاری از کارآفرینان در شرکت نوپا )استارتاپ Startup ( تلاش میکنند که بدون نوشتن بیزینس پلن یا طرح توجیهی (Business plan) کار خود را به پیش ببرند. برخی کارآفریننان در مورد شیوه نوشتن بیزینس پلن یا آگاه نیستند و یا فکر میکنند که کار بیهوده ای است – اما حقیقت این است که داشتن یک برنامه تجاری کمک بسیار بسیار بزرگی است.

تحقیقات شش ساله HBR تأیید می‌کند که کسب‌وکارهایی که دارای یک بیزینس پلن مکتوب و رسمی هستند در مقایسه با همتایان خود که برنامه ای مکتوب ندارند، ۱۶ درصد بیشتر احتمال دارد که به اهداف مالی خود دست یابند.

نوشتن یک بیزینس پلن می تواند دنیای متفاوتی را برای کارآفرینانی که خواهان تامین مالی خارجی (دریافت وام یا ورود شرکت تجاری) هستند ایجاد کند.

بیزینس پلن شامل تعیین مشتریان هدف، تعیین چرایی و چگونگی انتخاب اینمشتریان، و چگونگی دستیابی به آنها از طریق کمپین های بازاریابی را شامل می شود.

در این مقاله، شرکت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT بهترین نکات در مورد نحوه ایجاد یک طرح کسب و کار استارت آپی به اشتراک می گذارد تا به سازمان شما کمک کند تا با گامهای قوی و صحیح شروع به کار کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت