۱۳۹۳ دی ۱۲, جمعه

خدمت به مشتری Customer Service نامناسب، مرگ شرکت و کسب وکار شما

86% مشتریانی که تمایل به ادامه تجارت با یک شرکت را ندارند، به خاطر ارائه خدمات نامناسب و بی‌کیفیت آن شرکت بوده است.
حتماً در طی مسافرت خود به نمایندگی خدمات پس از فروش برخی شرکت‌ها مراجعه نموده‌اید. آیا تجربه مناسبی در برخورد با آنان داشته‌اید ؟ متأسفانه به علت تجربه بدی که همگی ما دارید، غالباً آهی می‌کشید و میگویید: البته و ...
خدمت به مشتری IranMCT
خدمت به مشتری
 شما به‌عنوان مدیرعامل و یا مدیر واحد خدمت به مشتری Customer Service اگر تجربه کافی برای جذب و استخدام و یا سرمایه کافی برای جذب افراد مستعد جهت به‌کارگیری آنان در نمایندگی خدمت به مشتری را نداشته‌اید، اکنون زمان آن است که جدا به این مطلب فکر نموده و مدیریت خدمت به مشتری، کارکنان و نمایندگی‌های ضعیف و بی‌کیفیت را آموزش و ارتقاء داده و یا در بدترین حالت، فوراً اخراج نمایید.
اما چرا ؟
فردی را در نظر بگیرید که روند فلج شدنش چندمرحله‌ای است. ابتدا انگشتان پا، سپس تمام پا، کمر و در آخر تا گردن فلج می‌گردد و بعد دچار مرگ مغزی شده و می‌میرد.
در کسب‌وکار نیز چنین است . زمانی که خدمت به مشتری به‌درستی ارائه نگردد، کسب‌وکار به تدریجی به‌سوی مرگ می‌رود. زیرا که مهم‌ترین و باارزش‌ترین دارایی خود را از دست خواهد داد : مشتری.
 ادامه مطلب :  خدمت به مشتری نامناسب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت

Google+ Followers