۱۳۹۷ مرداد ۱۰, چهارشنبه

افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی کسب و کارهای بی شماری است، چه بزرگ و چه کوچک همه یک چیز می‌خواهند.اینکه شما صاحب ( پاپ آپ شاپ) Pop-Up Shop باشید یا مدیر یک غول عظیم تجارت الکترونیک مانند آمازون فرقی ندارد. همه به دنبال استفاده از انواع رسانه‌ آنلاین در دسترس برای افزایش فروش آنلاین خویش هستند. خوشبختانه،  روش‌های بسیار متنوعی برای فروش بیشتر در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آنها را میتوان به سرعت اجرا نمود. این روش‌ها بر روی استراتژی وب برندینگ متمرکز هستند.  در ادامه مقاله راهکارها و استراتژی‌های افزایش فروش آنلاین ( افزایش فروش اینترنتی ) ، به بیان سایر روش‌های افزایش فروش آنلاین خواهیم پرداخت. استراتژی‌های فروش آنلاین اغلب بر آزمون و خطا متکی هستند. ممکن است چیزی که برای یک فردی عالی عمل مینماید، برای دیگری عمل نکند. ممکن است پیدا کردن شیوه های مناسبافزایش فروش آنلاین برای شخص شما ، به زمان و تلاش بیشتر از حد انتظارتان داشته باشد. نکته این است که هیچ کاری نکردن ، بدتر از دستیابی به نتایج دیر هنگام است. اگر به گوگل ترند نیز توجه شود ، میبینیم که این عناوین بسیار سرچ شده است : موفقیت در فروش اینترنتی, موفقیت در فروشگاه اینترنتی,عوامل موفقیت در فروش اینترنتی, راههای موفقیت در فروشگاه اینترنتی, موفقیت در ایجاد فروشگاه اینترنتی, موفقیت فروشگاه اینترنتی, راز موفقیت در فروش اینترنتی, موفقیت فروش اینترنتی,راز موفقیت در فروشگاه اینترنتی, موفقیت در فروشگاه های اینترنتی,

افزایش فروش آنلاین موفقیت در فروش اینترنتی, موفقیت در فروشگاه اینترنتی,عوامل موفقیت در فروش اینترنتی, راههای موفقیت در فروشگاه اینترنتی, موفقیت در ایجاد فروشگاه اینترنتی, موفقیت فروشگاه اینترنتی, راز موفقیت در فروش اینترنتی, موفقیت فروش اینترنتی,راز موفقیت در فروشگاه اینترنتی, موفقیت در فروشگاه های اینترنتی,

بازاریابی وابسته  Affiliate Marketing  را در نظر بگیرید

بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی وابسته یکی از انواع بازاریابی است. پیدا کردن فرد / شرکتی که بتواند به شما برای پیدا کردن مصرف‌کننده و فروش محصول به وی به شما کمک نماید، بسیار هیجان‌انگیز است. به جای استفاده از بودجه بازاریابی اساسا باید فردی را پیدا و بکار گمارید که بتواند کارهای مرتبط کار شما به عهده گیرد. در خصوص این بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی وابسته ، پیش‌تر مقاله مفصلی منتشر نموده‌اید. اما بد نیست که یک توضیح کوتاهی نیز اینجا ارائه دهیم. در این نوع بازاریابی ، فردی با شما قراردادی تحت عنوان یک فرد وابسته / شرکت وابسته منعقد می‌نماید. شما به آن‌ها لینک‌ها و بنرهای ویژه‌ای می‌دهید که وقتی مخاطبان از سوی وی به سمت شما هدایت شود و خرید نماید. پس از آن، درصد (پورسانتی) مشخصی از فروش را به فرد وابسته / شرکت وابسته می‌دهید. با استفاده از این وابسته، پتانسیل‌های کاری خود را به‌طور فوق‌العاده سریع به حالت بالفعل تبدیل خواهید نمود. تا زمانی که شما راهکارهایی برای جلوگیری از هرزنامه داشته باشید، این وابستگان می‌توانند محصول شما را به تعداد بیشتری از مشتریان معرفی نموده و شانس افزایش فروش آنلاین در مدت زمان کوتاه ، افزایش میابد.

اساسا، استفاده از وابسته برای معرفی نام تجاری بدون صرف هزینه  قبل از فروش محصول است. علاوه بر این، درصدی که شما به وابسته خود می‌دهید ، خیلی بالاتری از تخفیفی نیست که باید به مشتری مستقیم خود بدهید.

فروش مکمل ( فروش متقاطع ) Cross-sell

فروش مکمل Cross-sell ، پیشنهاد فروش محصولات بیشتر است . فروش مکمل ، فرآیندی است که در آن محصولاتی به مشتری نشان داده می‌شود / پیشنهاد داده می‌شود که ممکن است مورد توجه خریداران قرار بگیرد. بعد از اینکه مشتری تصمیم خود را در مورد خرید کالایی نهایی نمود، می‌توان پیشنهاد خرید محصولات مکمل را به مشتری ارائه نمود. برخی از بسترهای تجارت الکترونیک ، الگوریتم‌های یکپارچه‌ای دارند که می‌تواند علایق فرد را بر اساس محصولاتی که بررسی نموده و یا به سبد خرید اضافه نموده است ، تحلیل و تعیین نماید. فروش مکمل را با یک مثال توضیح می‌دهم  : فرض که شما به خرید توپ فوتبال علاقه‌مند باشید ، با سرچ کلمه توپ فوتبال ، سیستم به شما پیشنهادهایی دیگر مانند پیراهن و کفش ورزشی را نشان می‌دهد که شاید شما نیاز داشته باشید. این روند به دلیل سادگی ، در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین مشاهده شده است. این یک یادآوری به مشتری است که خرید وی به یک قلم خاتمه پیدا ننماید.

کمپین بازاریابی ایمیلی

ارسال ایمیل هنوز یکی از معیارهای مؤثر و سودآور بازاریابی برای افزایش فروش آنلاین است. در حقیقت، در جذب مشتری، ۴۰ برابر موثرتر از رسانه های اجتماعی است. بسیاری از شرکت‌ها ، خبرنامه‌های خود را بر اساس صنعتی که بر آن متمرکز هستند، ارسال می‌نمایند. مطالب باید در فرمت بلاگ ارائه شود و بدون اینکه به صورت مستقیم به فروش محصول پرداخته شود. شخصی‌سازی پیام‌ها موجب جلب نظر و ایجاد هاله اعتماد و اطمینان در پیرامون برند می‌شود. موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی به چگونگی طراحی ایمیل یا خبرنامه بستگی بالایی دارد. با ایجاد جذابت برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه ، می‌توانید فروش آنلاین را افزایش دهید . و دلیلش این است که از هر ۳ کلیک زده شده بر روی محتوای ایمیل ، یک کلیک از دستگاه‌های تلفن همراه بوده است. اینکه این پیام‌هایی به صورت دستی ایجاد و ارسال می‌شوند یا ارسال خودکار دارند به میزان اهمیت و سرمایه‌گذاری شما بر این بخش بستگی دارد، اما باید به دنبال روشی باشید که اثرگذاری حداکثری بر مخاطب داشته باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که اعمال تغییرات در پیام ارسالی، بر نرخ جذب گیرندگان پیام ، اثر مستقیم خواهد داشت. ارائه یک حس تعامل بهترین روش برای بازاریابی ایمیل است.

 تبلیغات کلیکی

برای افزایش فروش آنلاین خود از تبلیغات کلیکی گوگل یا بینگ استفاده نمایید. تبلیغات کلیکی به شما امکان می‌دهد آگهی خود در مکان‌های بیشتری به نمایش بگذارید. هیچ هزینه اضافی وجود ندارد!  با استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی می‌تواند از افزایش فروش آنلاین مطمئن باشد. در مثال زیر، لینک‌هایی تحت عنوان “عینک آفتابی مردانه” و “عینک آفتابی زنانه” است. فردی به دنبال خرید دو جفت عینک Ray Ban جدید است. این تبلیغات بلافاصله در اولین جایگاه در بین نتایج دیده می‌شود و موجب می‌گردد که مشتری به سمت شما آید به‌جای رفتن به سایت رقیب).

تبلیغات کلیکی

 

افزایش‌فروش‌آنلاین ( قسمت اول )

نوشته افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم ) اولین بار در تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT. پدیدار شد.



from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT https://ift.tt/2n2Kup1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت