تکنیک بازاریابی حرفهای
تکنیک بازاریابی مناسب ، موجب کاهش هزینه و اثرگذاری بالاتر برنامهریزی بازاریابی میگردد. در اینجا به بیان ۵ تکنیک بازاریابی حرفهای خواهیم پرداخت که میتواند موجب افزایش فروش محصولات و خدمات شما گردد. باید خاطر نشان نماییم که بهکارگیری تکنیک بازاریابی آورده شده بسیار ساده است.
تکنیک بازاریابی شماره یک : چیز جدیدی به محصولات و خدمات خود اضافه نمایید
هر دفعه که چیز جدیدی به محصولات و خدمات خود اضافه مینمایید، حتما موجب افزایش میزان فروش خود خواهد شد.
برای مثال، هر زمان که اطلاعاتی بیشتری در خصوص خدمات و محصولات خود در وبسایت خود درج مینمایید، فرصت فروش را بیشتر مینمایید زیرا که مشتریان راغب و مشتریان بالقوه بیشتری را در مواجه به اطلاعات خود قرار داده و شانس فروش بالا میرود.
افزایش محصولات و خدمات به لیست محصولاتی که قبلا برای فروش قرار داده شده است، شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد. افزایش تعداد محصولات ، موجب افزایش فروش به سه روش زیر خواهد شد :
-
جذب مشتریان جدید که به محصولات و خدمات کنونی شما علاقه نداشتهاند.
-
موجب افزایش فروش به مشتریان کنونی میگردد ( بازگشت به خرید مجدد )، مشتریانی که علاقه به خرید محصولات جدید شما نیز دارند.
-
با ترکیب محصولات ، میتوان بیش از یک محصول را به یک مشتری فروخت.
تکنیک بازاریابی شماره دو : یک منبع ارزشمند باشید
به دنبال راهی باشید تا منبعی برای مشتریان بالقوه و بالفعل خود باشید. اطلاعات رایگان برای مشتریان خود فراهم نمایید. به مشتری کمک نمایید تا سریعتر، آسانتر و ارزانتر کارهایی را انجام دهند. این امکان وجود دارد که هر بار مشتری برای دریافت کمک به شما مراجعه نماید، چیزی را نیز خریداری نماید.
تکنیک بازاریابی شماره سه : یک منبع ارزشمند باشید
برای مشتریانتان به دنبال دلیلی برای معامله با شما به جای رقبایتان باشید . این دلیل را برای محصولات و خدمات خود پیدا و یا ایجاد نمایید حتی اگر محصولاتتان مشابه محصولات رقبا است.
مزیت رقابتی منحصربهفردی را باید تعریف و پیشنهاد داد که رقبا ندارند. در خصوص آن بهدرستی تبلیغ نمود . اگر به مشتری بالقوه بگویید که چرا باید با شما به جای رقبا معامله نمایند، حتما میزان فروشتان افزایش میابد .
تکنیک بازاریابی شماره چهار : تبلیغ نتایج پایانی
مشتری شما واقعا تمایلی به محصول شما ندارد. مشتری به دنبال فواید حاصل از استفاده از محصول است. برای مثال : فردی که مشتری دندانپزشک است، نیاز دارد که سلامت و زیبایی خود را با حداقل درد ، ارتقاء دهد. باید مطمئن شوید که پیام تبلیغاتی نتایج مدنظر را با دقت و صحت به مخاطب منتقل نماید.
تکنیک بازاریابی شماره پنج : پیشبینی تغییرات
تغییر، بزرگترین چالش یک کسبوکار است.
تیم مشاوران مدیریت ایران : مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع پیگرد قانونی دارد.
مقاله " ۵ تکنیک بازاریابی حرفهای موثر " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکترسیدرضا آقاسیدحسینی .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفتهای یکبار دریافت نمایید :
http://ift.tt/1UkG077
from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2rGIP9l
via IFTTT
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر