روش های نوین فروش همان روشهای قدیمی هستند که به روز رسانی شده و با تغییر رویکرد، فرهنگ ، دانش و تکنولوژی مشتری به یک وضعیت جدید برای افزایش کارایی و اثربخشی ، رسیدهاند. حال باید دید که این روشها قادر به اثرگذاری بر فروش شما و افزایش فروش و موفقیت فروش شما خواهد شد ؟
در هنگام به روز رسانی تکنیکهای فروش قدیمی به تکنیکهای نوین( تکنیک طلایی افزایش فروش ) عامل اساسی ، تجربه عملی مشاور بسیار مهم است. تجربه مشاور در کنار دانش فروش و مهارت فروش میتواند اثرگذار باشد. منظور از تجربه ، تجربه آموزش نیست . اگر دقت نمایید ، مدرسان و مشاورین که سخنرانهای خوبی در حوزه فروش هستند، در عمل و اجرا بسیار ناموفق هستند زیرا که تماموقت آنان صرف معرفی خویش Showoff میگردد . این مشاورین و مدرسین هرگز خود محصولی را نفروخته و همواره بیرون گود بودهاند .
نکته حائز اهمیت دیگر این است که برای موفقیت فروش، راههای بهبود عملکرد فروش و افزایش اثربخشی فروش وجود دارد. میتوان با تشخیص فروشنده حرفهای ، آموزش فروشندگی حرفهای به فروشندگان و تعیین استراتژی فروش مناسب ، فرایند فروش را تسهیل نمود، اما بههیچعنوان راه یکساله را نمیشود در دو هفته طی نمود. فرد یا گروهی که این چنین پیشنهادهایی ارائه نمایند ، فقط و فقط به دنبال پول شما هستند و نه کمک به شما.
مقاله " روش های نوین فروش – ۱۰ تکنیک طلایی افزایش فروش " ، اولین بار در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT منتشر شده است. نویسنده مطلب : دکترسیدرضا آقاسیدحسینی .
همچنین میتوانید خبرنامه تیم مشاوران مدیریت را در تلگرام، هفتهای یکبار دریافت نمایید :
http://ift.tt/1UkG077
from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT http://ift.tt/2rQeWo6
via IFTTT
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر