بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار با اهمیت است ، زیرا تعداد برندهای شناخته و ناشناخته وارداتی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی از کشورهای حوزه خلیجفارس ، جنوب شرق آسیا و چین ، هر روز بیشتر میشود. از سوی دیگر تعداد شرکتهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی داخلی بیشتر رو به ازدیاد است.
یک کارآفرین جدید باید با بسیاری از رقبا برای زنده ماندن رقابت نماید. برندهای لوازم آرایشی کوچک نیاز به یک طرح کسبوکار ( بیزینس پلن ) هوشمندانه دارد. این برنامه نه تنها باید در خصوص نحوه رقابت با رقبای جدید کنونی باشد، بلکه باید حاوی برنامهای برای رهبریت بازار محصولات آرایشی باشد. هیچ راه میانبری برای دستیابی به مقام اول سهم بازار وجود ندارد.
در ایالاتمتحده، ارزش بازار لوازم آرایشی بیش از ۶۰ میلیارد دلار است. ارزش بازار لوازم آرایشی ایران بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان است. بزرگترین سهم بازار در کل تجارت ایران عمدتا از چهار بخش است – آرایش، عطر، مراقبت از پوست و لوسیون و محصولات مراقبت از مو. انتظار میرود تمام این بخشهای بازار به طور پیوسته رشد کند. بنابراین برند لوازم آرایشی شما دارای فرصتهای رشد زیادی است. بنابراین بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی امری حیاتی است.
۱۰ نکته بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی برای تبلیغ برندها
فروش به فروشگاههای خرده فروشی متوسط
نوشته بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی – تبلیغ برند آرایشی و بهداشتی چگونه است اولین بار در تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT. پدیدار شد.
from تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT https://ift.tt/2rkHvdx
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر