۱۳۹۳ دی ۵, جمعه

فلش ماب Flash Mob اجرای کنسرواتور پاریس

فلش ماب Professional Flash Mob

 اجرای کنسرواتور پاریس در موزه‌ای در سائوپائولو، برزیل. 

فلش ماب بیشتر از آنکه توانسته باشد در حوزه بازاریابی خود را معرفی نماید، در حوزه هنر و ایجاد تجربه اجتماعی موفق بوده است. فلش ماب در حوزه تجاری زیرمجموعه بازاریابی چریکی محسوب می‌گردد، پس ابزاری مناسب برای شرکت‌های کوچک با بودجه بازاریابی ناچیز است. بازاریابی از طریق فلش ماب را Flash Mob Marketing مینامند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اخبار مدیریت و تجارت

Google+ Followers