تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT:
فلش ماب بیشتر از آنکه توانسته باشد در حوزه بازاریابی خود را معرفی نماید، در حوزه هنر و ایجاد تجربه اجتماعی موفق بوده است. فلش ماب در حوزه تجاری زیرمجموعه بازاریابی چریکی بازاریابی پارتیزانی محسوب میگردد، پس ابزاری مناسب برای شرکتهای کوچک با بودجه بازاریابی ناچیز است. بازاریابی از طریق فلش ماب را Flash Mob Marketing مینامند.
فلش ماب Flash Mob (ازدحام ناگهانی جمعیت) فعالیتی که در آن گروهی از افراد Mobbers بهصورت ناگهانی با هماهنگی قبلی از طریق ایمیل یا شبکههای اجتماعی در یک مکان عمومی و پرتردد دست به اقدامی مشابه و غیرمعمول بزنند.
مشاوره بازاریابی
Apple Flash Mob Marketing
فلش ماب بیشتر از آنکه توانسته باشد در حوزه بازاریابی خود را معرفی نماید، در حوزه هنر و ایجاد تجربه اجتماعی موفق بوده است. فلش ماب در حوزه تجاری زیرمجموعه بازاریابی چریکی بازاریابی پارتیزانی محسوب میگردد، پس ابزاری مناسب برای شرکتهای کوچک با بودجه بازاریابی ناچیز است. بازاریابی از طریق فلش ماب را Flash Mob Marketing مینامند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر